Dažnai užduodami klausimai apie
vartojimo kreditą

 


Kreditas Jums gali būti nesuteikiamas tuomet, kai Jūsų finansinis statusas neatitinka įprastinių reikalavimų, pavyzdžiui, Jūsų pajamos yra nepakankamos arba Jūsų darbo stažas dabartinėje darbovietėje yra per trumpas (mažiau nei 4 mėn.). Kredito galite negauti ir tuomet, jei esate įsiskolinęs kitoms įstaigoms, turite blogą asmeninę kredito istoriją, didelių finansinių įsipareigojimų ir pan.

  • Sutartis sudaryta iki 12 val. – pinigai į sąskaitą tą pačią dieną iki 14 val.
  • Sutartis sudaryta po 12 val. – pinigai į sąskaitą tą pačią dieną iki 17 val. arba kitą darbo dieną iki 10 val.
  • Sutartis sudaryta savaitgalį ar šventinę dieną – pinigai į sąskaitą kitą darbo dieną iki 10 val.

Pasiteirauti apie likusias mokėti įmokas galite telefonais 8 37 407198, 8 37 400207 arba gauti visą informaciją savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.

Įmokos įskaitymas gali užtrukti iki 3 darbo dienų.

Taip, jei sutartyje numatytos kredito palūkanos, jos bus perskaičiuotos Jūsų naudai, t.y. palūkanos bus apskaičiuotos iki kredito grąžinimo dienos.

Stebėkite mūsų akcijas – mes nuolat turime pasiūlymų.

Klientų prašymai, pretenzijos ir skundai priimami:

  • Paštu: Laisvės al. 80, LT-44249, Kaunas
  • El. paštu : info@sbl.lt
  • Faksu: +370 37 407 203
  • Atvykus į „SB lizingo“ atstovybę.

Atsakymą į skundą pateiksime per 30 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.

Klientų prašymų ir pretenzijų nagrinėjimo ir atsakymų teikimo tvarka.

Informuojame, jog suabejoję mūsų atsakymu, turite teisę kreiptis į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, kuri nagrinėja vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo. Interneto svetainės adresas: www.lb.lt
Adresas korespondencijai:
Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius
El.p. pt@lb.lt
Tel. (8-5) 268 05 01, (8-5) 268 05 02

Tiesioginio debeto sutarties sudaryti nebegalite, nes šią paslaugą Lietuvoje nuo 2016 m. sausio 1 d. pakeitė e. sąskaita.

Elektroninė sąskaita (e.sąskaita) yra elektroninis dokumentas, kuris yra siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) vietoj popierinės PVM sąskaitos faktūros. 

Nuo 2016 m. sausio 1 d., Lietuvai prisijungus prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA) buvo atsisakyta tiesioginio debeto. Jei įmokas mokėjote tiesioginiu debetu – jis automatiškai Jums buvo pakeistas į e. sąskaitą (elektroninę sąskaita).

E. sąskaitą galite užsisakyti savo internetinėje bankininkystėje ar banko padalinyje.

Taip, už kiekvieną išperkamosios nuomos ar vartojimo kredito sutartį Jūs gausite atskirą e. sąskaitą.

Jūsų galioję tiesioginio debeto sutikimai buvo automatiškai keičiami į e. sąskaitos su automatiniu mokėjimu sutartis.

Lėšos pagal gautą elektroninę sąskaitą gali būti nenurašytos, jei Jūs nesate sudarę automatinio apmokėjimo sutarties arba Jūsų sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis.

Jūsų paskolos duomenų pasikeitimus PRDB, UAB „Creditinfo Lietuva“ administruojamame kreditų biure atnaujiname per  1-5 darbo dienas nuo duomenų kreditoriaus duomenų bazėje pasikeitimo datos.

Skambinkite mums telefonu 8 37 40 72 00 (pirmadienį – ketvirtadienį 8-17 val., penktadienį 8-16 val.) arba rašykite: info@sbl.lt