Dažnai užduodami klausimai
apie „SB lizingo“ kortelę

 


Kredito limitas Jums gali būti nesuteikiamas tuomet, kai Jūsų finansinis statusas neatitinka įprastinių reikalavimų, pavyzdžiui, Jūsų pajamos yra nepakankamos arba Jūsų darbo stažas dabartinėje darbovietėje yra per trumpas (mažiau nei 4 mėn.). Kredito limito galite negauti ir tuomet, jei esate įsiskolinęs kitoms įstaigoms, turite blogą asmeninę kredito istoriją, didelių finansinių įsipareigojimų ir pan.

Po sutarties pasirašymo kortelė yra pagaminama per 5 darbo dienas. Atsiėmus kortelę suteiktas kredito limitas aktyvuojasi per 3 valandas.

Savo mokėjimus galite patogiai stebėti:

  • „SB lizingo“ savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.
  • Prisijungę prie Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemos „SB linija“.

Pasiteirauti apie panaudotą kredito limito dalį ir kitus mokesčius galite paskambinę į „SB lizingą“ darbo dienomis, darbo valandomis  telefonais 8 37 407198, 8 37 400207 arba savitarnos paskyroje bet kuriuo metu. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.

Taip pat likučius galite pasitikrinti:

  • siųsdami SMS užklausą Šiaulių bankui telefonu +370 6124 5070. Paslauga mokama (kiekvienas iš banko gautas SMS pranešimas jums kainuos 0,09 EUR) Banko SMS pranešimai siunčiami kiekvieną dieną nuo 8 iki 20 val. Išsiuntę užklausą po 20 val., banko pranešimą gausite kitą dieną. Norėdami naudotis šia paslauga turite būti sudaręs mobiliosios bankininkystės sutartį; 
  • paskambinę į Šiaulių banką darbo dienomis, darbo valandomis telefonu 1813 arba banko klientų aptarnavimo skyrių telefonų numeriais. Taip pat bet kuriuo paros metu galima paskambinti į procesingo centrą (FDL) telefonais: (8 5) 215 1177, (8 5) 215 1188, mob. 8 698 54 466. Skambučių įkainiai galioja pagal kiekvieno kliento turimo ryšio operatoriaus tarifus; 
  • prisijungę prie Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemos „SB linija“ – nemokamai, bet kuriuo paros metu bet kuriame pasaulio krašte, kur yra internetinė prieiga;
  • bendro Šiaulių banko, „Citadelė“ banko, Nordea ir Danske bankų grynųjų pinigų bankomatų tinklo bankomatuose.

Jei grynuosius pinigus įnešate į kortelės sąskaitą, naudojantis grynuosius pinigus priimančiais bendro tinklo bankomatais, sąskaita bus papildyta iškart.

Jei įmoką mokate Perlo terminaluose, sąskaita bus papildyta iškart.

Jei mokate bankiniu pavedimu, informacija gaunama per 1 darbo dieną.

Taip, palūkanos skaičiuojamos už panaudotą kredito limitą. Padengus kreditą, Jums nebus skaičiuojamos jokios palūkanos.

Praradus mokėjimo kortelę, užblokuoti ją galima skambinant visą parą tel. (8 5) 215 1177. Prašymą dėl prarastos mokėjimo kortelės užblokavimo, per 7 darbo dienas reikia pateikti bet kuriam Šiaulių banko padaliniui. Kortelė užblokuojama nemokamai.

Klientų prašymai, pretenzijos ir skundai priimami:

  • Paštu: Laisvės al. 80, LT-44249, Kaunas
  • El. paštu : info@sbl.lt
  • Faksu: +370 37 407 203
  • Atvykus į „SB lizingo“ atstovybę.

Atsakymą į skundą pateiksime per 30 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.

Klientų prašymų ir pretenzijų nagrinėjimo ir atsakymų teikimo tvarka.

Informuojame, jog suabejoję mūsų atsakymu, turite teisę kreiptis į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, kuri nagrinėja vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo. Interneto svetainės adresas: www.lb.lt
Adresas korespondencijai:
Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius
El.p. pt@lb.lt
Tel. (8-5) 268 05 01, (8-5) 268 05 02

Skambinkite mums telefonu 8 37 40 72 00 (pirmadienį – ketvirtadienį 8-17 val., penktadienį 8-16 val.) arba rašykite: info@sbl.lt