Dažnai užduodami klausimai apie
pirkimą išsimokėtinai

 


Stebėkite mūsų akcijas – mes nuolat turime pasiūlymų įvairiose mūsų partnerių parduotuvėse. Taip pat primename, kad mūsų klientai, sudarydami naują sutartį, gali gauti 10 proc. nuolaidą palūkanoms.

Dėl nekokybiškos prekės Jums reikia kreiptis į šios prekės pardavėją.

Savo mokėjimus galite patogiai stebėti savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.

Pasiteirauti apie likusias mokėti įmokas galite telefonais 8 37 407198, 8 37 400207 arba gauti visą informaciją savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.

Įmokos įskaitymas gali užtrukti iki 3 darbo dienų.

Paprasta. Tiesiog sužinokite likusią grąžinti sumą ir sumokėkite. Likusią kredito dalį galite sužinoti paskambinę telefonais 8 37 407198, 8 37 400207 arba gauti visą informaciją savo savitarnos paskyroje.

Ne, euro įvedimas neturėjo jokios įtakos Jūsų sutarčių sąlygoms. Įvedus eurą, visų kredito sutarčių, kurių finansavimo valiuta buvo litas, finansavimo valiuta buvo pakeista į eurus taikant nustatytą lito ir euro perskaičiavimo kursą. Šiuo metu visos įmokos už mūsų paslaugas mokamos eurais.

Klientų prašymai, pretenzijos ir skundai priimami:

  • Paštu: Laisvės al. 80, LT-44249, Kaunas
  • El. paštu : info@sbl.lt
  • Faksu: +370 37 407 203
  • Atvykus į „SB lizingo“ atstovybę.

Atsakymą į skundą pateiksime per 30 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.

Klientų prašymų ir pretenzijų nagrinėjimo ir atsakymų teikimo tvarka.

Informuojame, jog suabejoję mūsų atsakymu, turite teisę kreiptis į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, kuri nagrinėja vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo. Interneto svetainės adresas: www.lb.lt
Adresas korespondencijai:
Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius
El.p. pt@lb.lt
Tel. (8-5) 268 05 01, (8-5) 268 05 02

Tiesioginio debeto sutarties sudaryti nebegalite, nes šią paslaugą Lietuvoje nuo 2016 m. sausio 1 d. pakeitė e. sąskaita.

Elektroninė sąskaita (e.sąskaita) yra elektroninis dokumentas, kuris yra siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) vietoj popierinės PVM sąskaitos faktūros. 

Nuo 2016 m. sausio 1 d., Lietuvai prisijungus prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA) buvo atsisakyta tiesioginio debeto. Jei įmokas mokėjote tiesioginiu debetu – jis automatiškai Jums buvo pakeistas į e. sąskaitą (elektroninę sąskaita).

E. sąskaitą galite užsisakyti savo internetinėje bankininkystėje ar banko padalinyje.

Taip, už kiekvieną išperkamosios nuomos ar vartojimo kredito sutartį Jūs gausite atskirą e. sąskaitą.

Jūsų galioję tiesioginio debeto sutikimai buvo automatiškai keičiami į e. sąskaitos su automatiniu mokėjimu sutartis.

Lėšos pagal gautą elektroninę sąskaitą gali būti nenurašytos, jei Jūs nesate sudarę automatinio apmokėjimo sutarties arba Jūsų sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis.

Jūsų paskolos duomenų pasikeitimus PRDB, UAB „Creditinfo Lietuva“ administruojamame kreditų biure atnaujiname per  1-5 darbo dienas nuo duomenų kreditoriaus duomenų bazėje pasikeitimo datos.

Skambinkite mums telefonu 8 37 40 72 00 (pirmadienį – ketvirtadienį 8-17 val., penktadienį 8-16 val.) arba rašykite: info@sbl.lt